czwartek, 1 sierpnia 2013

Tag :D

Chiwa! Długo niepisałam, ale zostałam nominowana przez PixelPlushiee.

Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Odpowiedzi:
1. Ulubiona japońska potrawa?
Lubię wszystkie! Choć większości jeszcze nie jadłam ale wszystkie wyglądaja smakowicie. ;P

2. Anime/manga z najładniejszą kreską?
UtaPri :* i jeszcze SAO ;P

3. Jaka jest twoja ulubiona postać z dowolnego anime/mangi?
Cecil Aijima z UtaPri :*

4. Lubisz mentosy?
Tak.

5. Dlaczego prowadzisz bloga?
By podzielic się z wami moją pasją. <3

6. Twoje ulubione opowiadanie/fanfick?
Wampir Snape było fajne. :3

7. Twój ulubiony kolor?
Zielony :* 

8. Czy jadłeś/aś kiedykolwiek Pocky?
Niestety tylko mikado :(

9. Posiadasz zwierzątko? Jak tak to jakie?
Mam kota :P

10. Podoba Ci się mój blog? ;)
Jest fajnt ;)

11. Czy tak jak ja, też nie lubisz nominować osób w Liebster Award? X.x
Też tego nie lubię :P

Nominacje
Nie wiem kogo jeszcze można ;p

Pytania:
  1. Ulubiony kolor? :*
  2. Ulubione anime? :)
  3. Czemu masz taki nick? ;)
  4. Jak spędzasz wakacje? :D
  5. Co byście chcieli zobaczć na moim blogu? ;]
  6. Widziałeś kiedyś ducha? ;D
  7. Lubisz gofry? :)
  8. Jaki kolor ma twój telefon?
  9. Masz jakieś swoje ulubione strony? xD
  10. Grasz w Minecrafta? xD
  11. Masz jakiś swój ulubiony zespół, jeśli tak to kto z niego jest twoim ulubieńcem? :3

3 komentarze:

  1. Dzięki wielkie, już odpowiedziałam :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. no w końcu doczekałam się nowej notki! też lubię zielony kolorek xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, że SAO ma piękną kreskę ;3

    OdpowiedzUsuń